Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 lutego 2013

   Witam wszystkich  gorąco!!!


Kochani dostałam kolejne  Wyróżnienie Blogowej Przyjaźni.    od Kasi Szymczak - Strzeleckiej.

Bardzo dziękuję , jest to moje drugie wyróżnienie, pierwsze otrzymałam od Iny Kaźmierskiej.
Jestem bardzo szczęśliwa , jest to ogromna motywacja by dalej tworzyć różne nowe prace.
 Akcja wyróżnień blogowej przyjaźni łączy ludzi z pasją , którzy spełniają  swoje marzenia. Uważam , że cudownie  jest nawiązywać coraz to nowe przyjaźnie przez blogowanie  , wymieniać się radami , spostrzeżeniami.

Gorąco  polecam odwiedzić blog Kasi znajdziecie tam bardzo ciekawe prace wyplatane z papieru i nie tylko.

http://hobbystyczna.blogspot.com/2013_01_01_archive.html.







A ja bardzo chciałabym  wyróżnić wszystkie blogi , które odwiedzam , ponieważ na każdym z nich znajduję interesujące prace , które tworzycie i podziwiam niesamowity upór  i talent  w tym co robicie.

Jeszcze raz serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam .
 Anna .

1 komentarz: