Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 maja 2013

Witam kochani !!!!!

   Dzisiaj doniczek ciąg dalszy. Ostatnio  kupiłam różnej wielkości doniczki ,  ale najbardziej spodobały mi się te maluteńkie.
Mają raptem 4cm śr .i 4 cm wys.





jest wśród nich jedna troszkę większa

 i jeszcze większa

i dwie jeszcze większe



a na koniec cała rodzinka w komplecie





 no i  mój kontroler jakości 

Mam nadzieję , że  niebawem małe roślinki w nich zamieszkają 


Dziękuję za  wszystki komentarze i  pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj 
Anna.

20 komentarzy:

  1. Fajne są, a szparagi wyglądają w nich jak olbrzymie dęby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są:) Zjadłabym szparagi. Mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! A te maleństwa najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne motywy cebulkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne doniczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniusie doniczusie! U mnie też gdzieś są takie maleńkie. A kontroler jakości jest he best!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne doniczki :) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. te z serduszloem i ptaszkami podobają mi sie najbardziej :) i oczywiście te najmniejsze pewnie sa naj bardzie urocze :) a kontroler jakości pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne motywy na doniczkach ,a te maciupkie są urocze:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia . Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, aż nie mogę się na nie napatrzeć :). Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne, będą genialnie wyglądać w grupie, z jakimiś drobnymi roślinkami, ziołami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są :)Kontroler jakości też cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne doniczusie, świetnie pasujące motywy do nich:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ozdobią parapety :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne, bardzo podobają mi się Twoje doniczki:)

    OdpowiedzUsuń