Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 maja 2014

Pomóżmy Dawidkowi

Witam Kochani!
Ostatnio napisała do mnie Pani Elżbieta Bubula z prośbą o pomoc Dawidkowi. Jest to 10 letni chłopiec, z rodziny Pani Elżbiety, który od urodzenia poważnie choruje, w najbliższej przyszłości czeka go przeszczep wątroby i nerek jego stan zdrowia wymaga stałej i intensywnej opieki lekarzy specjalistów . 31 maja ma się odbyć aukcja charytatywna w której każda z nas może wziąć udział, wystarczy tylko wysłać jakiś drobiazg, który stanie się przedmiotem aukcji na kiermaszu. Pani Elżbieta wierzy w to że rękodzielnicy maja dobre serca i są wrażliwi na ludzkie nieszczęście ( ja również w to wierzę). Pani Babula sama nie ma bloga dlatego kontaktuje się z rękodzielnikami droga mailową, uznałam, że dzięki postowi informacja ta może dotrzeć do większego grona odbiorców. Jeżeli macie możliwość pomóc Dawidkowi, prześlijcie nawet najmniejszy drobiazg, myślę ze dla niego będzie to znaczyło bardzo dużo.  

Tutaj możecie przeczytać więcej o chorobie chłopca http://dzieciom.pl/podopieczni/22097

Adres na który wysyłamy nasze drobiazgi:

Dawid Bubula
Piekiełko 50
34-650 Tymbark

Zapraszam także do przeczytania pierwszego posta mojej córki Mai tutaj

Pozdrawiam Anna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz