Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 września 2013

Witam wszystkich!!!!!!!!!!

Zabawa ,,Podaj dalej"

W tak piękne , cieplutkie , wrześniowe popołudnie zapraszam serdecznie do udziału w zabawie ,, Podaj dalej" .
Ja jakiś czas temu wzięłam udział w takiej właśnie zabawie  u Małgosi B z blogu Sutasz-moje hobby.
( Piękne kolczyki ,oraz upominki które otrzymałam prezentowałam już wcześniej).

Oto zasady zabawy:

Dla pierwszych dwóch osób , które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie przygotuję niespodzianki.
Prawdopodobnie mam na to cały rok , lecz z pewnością uczynię to o wiele wczesnej.
Dwie osoby , które wezmą  udział  w tej zabawie , zobowiązane są do zorganizowania właśnie takiej zabawy na swoim blogu.
Zapraszam serdecznie.

P.S
Zabawę organizuję tylko na terenie Polski !!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam , dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze.

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam w niedzielne popołudnie ja z chęcią wezmę udział w zabawie podaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja chętnie sie zapiszę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń